Procedura serwisowa

 

Procedura zgłoszenia uszkodzenia
 
  • W przypadku gdy produkt posiadają gwarancję producenta nabywca zobowiązany jest realizować swoje prawa w jego sieci serwisowej, zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej dostarczanej wraz ze sprzętem. W takim przypadku sklep Techplanet.pl nie jest angażowany w procedurę reklamacyjną.

  • W przypadku gdy gwarancja udzielana jest przez sklep techplanet.pl, przed wysłaniem sprzętu klient powinien skontaktować się z działem reklamacji, w celu otrzymania numeru RMA; paczki nie oznaczone tym numerem nie będą przyjmowane do serwisu - wrócą do klienta, który będzie musiał zapłacić przewoźnikowi za transport w obie strony.

  • Do uszkodzonego towaru musi być dołączony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje. Opis taki winien być jak najbardziej dokładny, co przyczyni się do szybkiego załatwienia reklamacji.

  • Sprzęt musi zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firma spedycyjną.

  • Usterki mechaniczne nie zauważone przez serwisanta, a stwierdzone w serwisie docelowym, są podstawą do odrzucenia roszczeń gwarancyjnych.




Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.).
© 2005–2017 aXam technology. All rights reserved.



W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do Państwa indywidualnych potrzeb i preferencji, w celu emisji możliwie indywidualnie przygotowanej reklamy. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

Zamknij